clarahenryfan

Alla inlägg under november 2013

Av Nellie - 22 november 2013 19:51

Hej på er.

Ni får gärna skriva i kommentarerna, eller fråga någon fråga så jag kan veta vilka som läser min blogg! Ni får även kommentera förslag på vad jag kan göra för videos. För jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Eller jo, Clara Henry naturligtvis. Men VAD om Clara Henry? Kommentera!!!

Men kommentera nu. Kom igen.

Hej då.

 

Av Nellie - 21 november 2013 17:15

'

Av Nellie - 21 november 2013 16:49

Hej på er.

Det här var den första videon jag kollade på av Clara.

Enjoy.

Förresten så upptäckte jag Clara Henry genom att jag tittade på lite videos om mens (hehe). Och så såg jag en video, och så bara klickade jag på den. Jag tyckte om den, så jag gick in på hennes kanal och kollade på videos som hon tidigare gjort. Då insåg jag att hon faktiskt var riktigt bra. Det var typ någon gång i mars, april där :D

Hej då.

Av Nellie - 20 november 2013 17:34

Hej!

Ni vet väl att Clara Henry har en till YouTube-kanal? Alltså en sidokanal kan man säga. Tahultsbarn2 heter den.

 

Av Nellie - 20 november 2013 17:31

Hej på er!

Ni har väl inte missat Clara Henrys senaste video? Keyyo är med också ju.

Av Nellie - 20 november 2013 17:17

Hej på er, jag heter Nellie och jag kommer börja att blogga!

Den här bloggen kommer inte att handla om mig (tack och lov). Utan den kommer att handla om Clara Henry. Om ni inte vet vem det är, borde ni verkligen kolla in hennes videos på YouTube. Hennes YouTube-kanal heter bara Clara Henry, hehe :)

Jag kommer att skriva om henne och när hon laddat upp ett nytt klipp på YouTube osv. Men nu ska jag nog fixa lite med bloggen först! Håll utkik när nästa inlägg kommer.

Hej då! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er! Jag heter Nellie som har den här bloggen. Men den här bloggen handlar om självaste Clara Henry som gör videos på YouTube och lite annat smått och gott. Kika gärna förbi!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards